Laatste loodjes

3 augustus 2011 - Helsingør, Denemarken

Na weer een snelle rit, meest via de snelweg ben ik aangeland in Denemarken. Ik heb vanmiddag nog gekeken of Hamlet thuis was, maar helaas.... Het kasteel bdw was heel mooi. Ook het stadje is een bezoek de moeite waard, mooie oude huizen en een klooster en domkerk, beide helaas al gesloten.
Morgen naar Rodby en dan de volgende dag naar door huis
Ik vond het fijn om een blog bij te houden en te merken dat jullie deze lezen en erop reageren. Mijn focus voor het afgelopen jaar was om verbinding aan te gaan en met deze blog heb ik het gevoel gehad om met het het thuisfront in verbinding te blijven. Ik baalde als de wifi om de een of andere reden instabiel of zelfs afwezig was. Ik kon het natuurlijk de volgende dag goed maken, maar toch....
Achteraf gezien had ik nog een aantal andere mensen willen uitnodigen om mijn blog te volgen, peter H, Peter K en Ben bv en in ieder geval twee begeleiders van de Vision Quest die ik in september ga doen. Het afgelopen jaar is de kring met mensen om mij heen groter geworden, contact houden blijft een uitdaging, maar ik krijg steeds meer trek.

Iedereen bedankt voor het volgen, ik heb een fijne reis gehad, ook wel dankzij jullie.
Ho.

1. jeroen:
    3 augustus 2011
    Hoi Henk.
    Ook ik vond het fijn om je zo bezig te zien op je motor door Noorwegen, jammer van de pech maar dat hou je toch.
    Ik merkte dat je je niet uit het veld liet slaan door wat hindernissen op de weg een les waar ik veel van kan leren, gewoon het hoofd koel houden dus. spreek je later!
  2. Hetty:
    7 augustus 2011
    mooie foto's! ik hoor graag nog een keer de verhalen erbij xx
  3. Niels:
    8 augustus 2011
    WAUW. HO!
    Zeer onder de indruk. Je schrijft boeiend, levendig. Als iedereen z'n bek ff houdt en jou laat "praten" dan komt het er wel uit :-P
    Dank voor je mooie verhaal en de rust die ik er ook in lees als het ff niet meezat.
    Wanneer maak je de volgende trip? ;-)