Goteborg

2 augustus 2011 - Göteborg, Zweden

Vandaag niet veel nieuws te vertellen. Ik zit nu in Goteborg te Zweden op een stadscamping. Achteraf gezien was ik liever een stukkie doorgereden, wat ik van de stad gezien heb was niet echt opwindend. Wel lekker gegeten bij Yammie Yammie, een Japans tentje.
morgen naar Helsingor, waar het kasteel van Hamlet staat. Via de snelweg, is het maar 2 uur rijden. Vroeg vertrekken en dan heb ik de tijd om Hamlet een bezoekje te brengen.

@Nanny: nee, ik heb de motor niet meer na laten kijken. Ik wilde niet en extra dag in Skien blijvn en in Oslo heb ik niet de moeite gedaan om een motorzaak op te zoeken. Vanmorgen bij vertrek zag ik dat er 1 vlak bij de camping zat. Ik lever de fiets vrijdag of zaterdag meteen bij Van der Heijden af. Ik heb vandaag gemerkt dat de pomp toch niet helemaal overbodig is: bij lage snelheden/ toeren en op reserve loopt de motor niet soepel.
@hugo: fijn man,daar doe ik dit (oa) voor.
@Theo: behalve de eerste 1,5 week met een paar echte regendagen is het weer prima, echt rijweer. Stilstaan in de motorkleren is vel te warm, dan drijf ik eruit. Fijn dat het daar weer gaat regenen, stel je voor dat de tegels bij jou te droog worden :).